onsdag 6 november 2013

Ja, då var det äntligen klart.

Ja, nu är allt klart. Det har gått jätte snabbt den här tiden. Tiden har gått som vinden. Nu ska jag skriva en Reflektion om det här arbetet. Vad var det som var bra? I det här arbtet så var det inte så himla mycket som var bra, men det enda som var hyfsat var filmen som vi gjorde. Vi klippte bra och att vi pratade ganska tydligt, men det är ju rätt så svårt att prata tydligt när man är två som filmar för att man måste ställa telefonen på en speciell plats och filma.Vi gjorde också till oss bra med dialekten, vi hade guta mål och det är enormt svårt att prata så, för att det låter inte som Svenska. Vad var mindre bra? Det som var mindre bra var att vi var två stycken i våran grupp det blev svårt att filma och att man inte kunde göra avancerade videos. Hur har det fungerat? Det har fungerat bra i våran grupp vi samarbetade ganska bra, men det blev ganska svårt för man började skratta ganska mycket när vi filmade. Men rent egenom så har det fungerat oerhört bra faktiskt. Var det roligt? Jag tycker inte att det här var så roligt, det enda som var roligt var att filma för det är roligt tycker jag. Vad har du lärt dig? Jag har faktiskt lärt mig ganska mycket, jag har lärt mig att prata dialekter bra eller iallafall guta-mål. Jag lärde mig mycket mer än vad jag trodde innan. Jag som har gjort den här heter Lukas Aldén!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar